پرینازعشق ما پرینازعشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی دوست داشتنی ما

هفته 30 هستی!

1393/2/21 11:13
نویسنده : مامانی
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

چه روزهای شیرینیه ...از اینکه این انتظار انقدر شیرینه وگاهی دوست دارم به خاطراینکه زودتر در اغوشت بگیریم زودتر این روزها بگذره و گاهی اوقات هم میگم این دوران بهترین روزهای دونفرمونه ...بهترین روزهای من و تو ...وقتی تکه ای قلبم هنوز توی دلمه ...و هنوز بهترین جای دنیا برات همینجاست ...این انتظار شیرین میشه و دوست ندارم این روزها زودتر تموم شن

اما عزیزم دیروز رفتم دکتر ...ساعت 5 نوبت داشتم که ساعت9 شب نوبتم شد !

البته یه سری مشکلات هم پیش اومد ...اینکه 1000 تومن کم اورده بود و به همه اس زدم برام پول واریز کنن خندونکو متاسفانه هیشکی نداشت یعنی توی کارتشون پول نبود...بابایی هم مجبور شد به دوستش بگه ...خیلی ناراحت شدم ...بعد از دکتر هم رفتم پارک پیش بابایی و خاله میترا

البته بابایی نبود چون رفته بود ماشینراضی و بیاره و رفته بود از خونه بابابزرگ یه سری خوراکی اوردش راضیبرای شام ...دیشب تولد فکر میکنم یاسین بود چون عموی مامان بزرگ به اتفاق اکثر فامیلا اومده بودن بیرون و ما توی الاچیق بودیم و اونها هم داشتن تولد میگرفتن ...بابایی هم همش میخندیدبه دیکاپریوخندونک

خیلی تبلی میکنم و از روزگذرها نمینویسم البته توی دفتر خاطرات هم هرازگاهی یه چیزایی مینویسم اما دوست دارم همه چیز همین جا ثبت بشه!
 

پسندها (2)

نظرات (0)