پرینازعشق ما پرینازعشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی دوست داشتنی ما

فردا روز پر استرسیه!

1393/4/21 10:37
نویسنده : مامانی
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

فردا وقت دکتر دارم دکتر گفته اگه تا فردا شما تشریف نیاوردی باید برم بستری شم و بهم امپول فشار بزنن ...عزیز دل مامانی برام دعا کن ...دعا کن زایمان راحتی داشته باشم ...دعا کن انقدر خسته نباشم و  تو دختر گلم رو سالم بغل کنم ...دلم برای دیدنت پر میکشه عزیز دلم ...نمیدونم چرا هنوز باورم نمیشه خدا اینقدر به ما لطف داشته ...

دیشب رفته بودیم پارک من و بابایی حسابی پیاده روی کردیم خییییییلی خوب بود ای کاش هر شب میرفتم ...

خیلی استرس دارم عزیز دلم ...اینکه نتونم اینکه وسط راه کم بیارم اینکه تحمل درد رو نداشته باشم ...

خدایا خودت بهم کمک کنه ...یا فاطمه زهرا خودت بهم کمک کن بزار حضورت رو در کنارم حس کنم ...میدونم بنده خوبی نبودم ولی دستم رو بگیر ...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)